Special Offert

På Alla Sortimentet fran tills 2020-05-31

Steg-för-steg guide till ditt köp

Steg 1:

Placera din(a) utvalda produkt(er) i varukorgen.

Steg 2:

Välj om du vill hämta din beställning själv eller om du vill att ett fraktbolag levererar den till dig.

Steg 3:

Skriv in din mottagar- och leveransinformation.

Steg 4:

Välj betalningsalternativ:

  • Klarna faktura (29kr avgift tillkommer)
  • Direkt överföring(Swedbank)
  • Kort-/direktbetalning
  • Swish

Steg 5:

Slutför köp.

Du kommer nu få ett bekräftelsemejl där vi tackar för din beställning. Du kan också se ditt ordernummer och vad du har köpt.

Efter att beställningen är slutgjord:

Efter beställningen är gjord kommer våra arbetare på lagret packetera och skicka iväg din beställning inom 1-2 arbetsdagar. Efter din beställning lämnat vårt lager tar det normalt 2-3 arbetsdagar innan den är framme hos dig.

Notera om din vara ej finns i lager så väntar vi på att den kommer in och skickar iväg hela beställningen samtidigt.

De fraktbolag vi samarbetar med är DHL, DSV och Schenker:

När det kommer till större beställningar så bokar vi genom DSV eller DHL. När din sändning kommer till slutterminal så skickar de iväg en avisering via SMS för att boka ut en leveransdag. Följ anvisningarna och svara på det SMS:et. Vid aktuell leverans ringer chauffören en halvtimme innan ankomst.

Vid mindre försändelser bokar vi genom Schenker. Din beställning kommer då till ett utlämningsställe. När paketet är framme så skickas en avisering via SMS där det står att du kan hämta ut ditt paket.

Reklamation

När olyckan är framme och en eller flera av dina varor har skadats under transport så kontaktar du kundtjänst på info@badrumshop.se. Du har sju (7) kalendedagar från och med mottagen leverans på dig att inkomma med reklamation av skadade varor.

Det som behövs för att genomföra en reklamation är bildunderlag och en beskrivning på det som är skadat. Ange även ditt ordernummer och hur mycket som är skadat. Vi kommer lägga upp ett reklamationsärende och skicka ut nya ersättningsvaror.

Återköp

Vid felbeställning eller om du helt enkelt har ångrat ditt köp så har du fjorton (14) kalendedagar från och med mottagen leverans på dig dig att kontakta vår kundtjänst på info@badrumshop.se. Ange ditt ordernummer och vad det är du vill returnera.

Vid återköp står ni som avsändare för fraktkostnaden. Vi kommer ta reda på fraktkostnaden och återkoppla för att få ditt godkännande innan vi mejlar över fraktsedlar för retur. Vi kommer även ge dig ett telefonnummer till fraktbolaget så du enkelt kan boka in en upphämtningsdag som passar dig bäst. När returen har ankommit till vårt lager och vi ser att allting är helt så gör vi en återbetalning minus själva fraktkostnaden.

Copyright © 2019 - Badrumshop AB. All rights reserved.